ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜOΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
"ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ & ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ (πλην Υπ. Οικονομικών)"
Πίσω Aρχική σελίδα

 ΘΕΜΑ:  
23.11.2020

Επιπλέον 41 Δήμοι εντάσσονται στο myKEPlive – Ρυθμίσεις για την ασφαλή λειτουργία των ΚΕΠ σε όλη την Ελλάδα.

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

https ://mindigital .gr

Νοέμβριος 23, 2020

Επιπλέον 41 Δήμοι εντάσσονται στο myKEPlive – Ρυθμίσεις για την ασφαλή λειτουργία των ΚΕΠ σε όλη την Ελλάδα

Στην περαιτέρω διεύρυνση του myKEPlive προχωρά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάσσοντας στην πλατφόρμα επιπλέον 41 Δήμους και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τις προσθήκες αυτές το σύνολο των Δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται σε 137 και το σύνολο των ΚΕΠ σε 180. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί για την συγκεκριμένη υπηρεσία 870 υπάλληλοι των ΚΕΠ.

Πρόκειται για τους Δήμους Αγίας Παρασκευής, Ακτίου Βόνιτσας, Αλίμου, Αμφιλοχίας, Αρριανών, Βελβεντού, Βόρειας Κυνουρίας, Γ. Καραισκάκη, Διδυμότειχου, Δωδώνης, Εμμανουήλ Παππά, Εορδαίας, Ερέτριας, Ζίτσας, Ηγουμενίτσας, Καλαβρύτων, Καλαμαριάς, Καλαμάτας, Κατερίνης, Κοζάνης, Λαμιέων, Λαρισαίων, Λεβαδέων, Λοκρών, Μαρκοπούλου, Μεταμόρφωσης, Μονεμβασιάς, Νέας Ζίχνης, Νέστου, Νικ. Σκουφά, Νότιας Κέρκυρας, Νοτιου Πηλίου, Ξάνθης, Ξηρομέρου, Παιονίας, Πετρούπολης, Ραφήνας – Πικερμίου, Σιντικής, Στυλίδας, Ύδρας.

Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive. gov. gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.

Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου 2020 η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 3.949 διαδικασίες, όπως αναλυτικά και ανά κατηγορία προκύπτει από τον ακόλουθο πίνακα:

Μήνας

Πληροφόρηση – Αίτηση

Εξυπηρέτηση από το δήμο σας

Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις

Σύνολο

Ιούλιος

109

36

3

6

154

Αύγουστος

228

48

7

5

288

Σεπτέμβριος

288

72

2

10

372

Οκτώβριος

484

143

11

22

660

Νοέμβριος

1.708

681

24

62

2.475

Σύνολο

2.817

980

47

105

3.949

Τέλος, για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, οι ώρες που τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας παραμένουν ανοιχτά στο κοινό για συναλλαγές με φυσική παρουσία είναι από τις 07:30 έως τις 15:00, ενώ η προσέλευση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού με το κατά τόπους κατάστημα.

 

       Εκτύπωση σελίδας
Πίσω Αρχή Aρχική σελίδα


ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 151 22. ΤΗΛ. 210 3217721, 210 3310096, 210 3240557, FAX: 210 3216671